GIROAK LEHENENGO ZIKLOAN

Aurreko ikasturtean txoko batzuk sortu genituen lehenengo zikloan, zikloko ikasle guztiak elkar gehiago ezagutzeko eta elkarlanean aritzeko. Horretaz gain, familia batzuen laguntzarekin eta auzolanean arituta, gure txokoak beste itxura bat hartzen joan ziren. 

Aurten berriz, Haur hezkuntzako zikloan giroetan hasi dira buru belarri eta guk hori kontutan hartuta, horri jarraipen bat ematea ezinbestekoa dela kontsideratu dugu, gainera aurreko urteko esperientzia ona zela ikusita, oraindik gogo gehiagorekin.

Beraz, ikasturtea buru-belarri hasi dugu, giro desberdinak sortu ditugu eta dagoeneko lehenengo eta bigarren mailako ikasleak giroetan murgiltzen dira, astean 4 saioetan. Sortu diren giroak, arte giroa, matematika giroa, euskara giroa eta musika giroa dira eta oso gustura aritzen dira haurrak giro guztietan esperimentatzen, elkarrekin harremanak zabaltzen dituzten bitartean. Giro horietan aukera libreak aurki baditzakete ere beste batzuetan proposamen desberdinak aurkitzen dituzte egiteko. Oso interesgarria izan ohi da maila desberdinetako ikasleak elkarrekin dituzten hartu emanak behatzea giroetan dauden bitartean.

Hementxe ikusiko dituzue giroetan aritzen diren momentu desberdinak irudikatzen dituzten argazkiak.

TRABAJO POR AMBIENTES

El curso pasado creamos unos rincones en el primer ciclo para que todos los alumnos/as del primer ciclo se conocieran más y trabajaran conjuntamente. Además, con la ayuda de unas familias y el trabajo en equipo, nuestros rincones se fueron transformando.

Este año, sin embargo, el ciclo de Educación Infantil se ha centrado en los ambientes, por lo que hemos considerado que es necesario dar un seguimiento, además de ver que la experiencia del año anterior era buena, con más entusiasmo.

Por lo tanto, hemos empezado el curso muy a fondo, hemos creado diferentes ambientes y ya los alumnos/as de primero y segundo curso, se han sumergido en los ambientes, durante 4 sesiones semanales.

Los ambientes que se han creado son el ambiente artístico, el ambiente matemático, el ambiente de euskera y el ambiente musical. Los niños/as experimentan en todos los ambientes y se relacionan entre sí. Aunque en estos ambientes pueden encontrar alternativas libres, también tienen propuestas de trabajo diferentes para realizar. Es muy interesante observar la interacción del alumnado de primer ciclo cuando trabajan juntos en estos ambientes.

Aquí veréis las fotos que representan los diferentes momentos que se producen en los ambientes.

ARTE GIROA

TXONTXONGILOAK/TEATRO-MARIONETAS

ANTZERKIA/TEATRO

ESKULANAK/MANUALIDADES

ERAIKUNTZAK/CONSTRUCCIONES

MARGOKETA/PINTURA

MATEMATIKA GIROA

ZENBAKIKUNTZA/NUMERACIÓN

GEOMETRIA

NEURRIAK/MEDIDA

MAHAI JOLASAK

HIZKUNTZA GIROA

IDAZKETA/ESCRITURA

MUSIKA GIROA

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko.