• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Sanduzelai I.P.

Sanduzelai I.P.

Sanduzelai euskaraz blai

  • HASIERA
  • IKASTETXEA
    • Informazio Orokorra
    • IDENTITATE ZEINUAK
    • 2024-25 Egutegia
    • Zerbitzuak
      • Jantokia
      • Haurtzaindegia
      • Eskolaz Kanpoko Aktibitateak
    • Familientzako dokumentazioa
    • Bizikidetza
  • ESKOLAKO METODOLOGIA
  • PROIEKTUAK
    • Eskola baratza
    • Skolae
  • 24-25 Matrikulazioa
  • Berriak
  • Euskara
    • Castellano (Gaztelania)

KONPOSTAREN PROIEKTUA

27 de ekaina de 2023 egilea Administración Sanduzelai IP Leave a Comment

Kaixo, gu 4. mailako Naroa, Oihane, Hodei eta 2. mailako Aizea gara. Ostiralero, baratzera joaten gara. Baratzera joaten hasi ginen, Ana (jantokiko begiralea) konpost ontziarekin ostiralero baratzera joaten zelako. Guri deigarria iruditu zitzaigun eta jarraitu egin genion. Gero, Patxiri ( baratza taldeko nagusiari ) baratzean toki bat izan ahal genuen galdetu genion eta baietz esan zigun. Hortik gure mini baratza sortu zen.

Ostiralero, baratxuriak, zerbak, tomateak etab. landatu ditugu konpost egin eta ureztatu. Kurtso bukaeran makomunitateko leihaketa batean parte hartu dugu. Gure konposteko lagin bat hartu zuten, inkesta bat egin genuen eta bideo bat grabatu genuen.

Irabazi badugu jakiteko, baratzera hurbildu zaitezte!

Berriak

Reader Interactions

Utzi erantzuna Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Primary Sidebar

 

 

 

Footer

Azken sarrerak

  • XAMARIKO EGUNA
  • KONPOSTAREN PROIEKTUA
  • ESKOLA OSOKO ATERALDIA ARANZADI PARKERA
  • 1go ZIKLOKO MUNDUKO HERRIALDEEN PROIEKTUA
  • IKASTETXEKO HEZKUNTZA PROIEKTUA BERRITZEN

Kontakturako datuak

SANDUZELAI
Ikastetxe Publikoa
San Jorge Etorbidea, 30
31012 IRUÑEA

TEL.: 948172579
FAXA: 948268651
cpsanduz@educacion.navarra.es

Copyright © 2025 · Business Pro Theme para Genesis Framework · WordPress · Log in