14/10/20

Esteka iraunkorra 10:17:00 pm by Sanduzelai eskola, Atalak: AZKEN BERRIAK, BARATZEA

Oraingoan 6. mailako Markelek eta 4. mailako Ibaik eraman dituzte baratzeko saskiak etxera.

En esta ocasión, los lotes de la huerta se los han llevado Markel e Ibai.

Markel Preboste Sendra (LH6C)

 Ibai Osacar Ucar (LH4B)
 
Behean dituzue jasotako produktuekin etxean prestatutako platerak, ze itxura ona!
En las fotos de abajo, podéis ver los platos tan ricos que prepararon con los productos que llevaron a casa. ¡Que buena pinta!
Esteka iraunkorra 09:44:00 pm by Sanduzelai eskola, Atalak: AZKEN BERRIAK

Beheko bideoan aurten eskolan hasi diren ikasleen egokitzapen garaiko bideoa ikus dezakezue.

En este vídeo podéis ver al alumnado de 3 años durante el periodo de adaptación.

14/10/14

Atzo gurasoek burututako antzerkiaren bidez, autengo euskara kanpainari hasiera eman zitzaion. Ikasle guztiek ikusi zuten antzerkia eta zuek ere beheko bideoan ikus dezakezue (10´-ko iraupena du). Argazkiak ikusteko, aldiz, artikuluaren behekaldean full story sakatu behar duzue. Aurten, ikasleen artean euskara erabilera sustatzea helburu duen euskara kanpaina, Korrikarekin lotu dugu.

Kanpaina atzo abiatu zen eta 3 fase izanen ditu:

1. faseak 6 asteko iraupena izanen du, urriaren 13tik azaroaren 21ra hain zuzen ere eta ikasleek Korrika pasako den ibilbidearen planoa lortu beharko dute, astez aste, puzzle osoa osatu arte.

Osatuko duten Korrikaren ibilbidea antzara jokoa izanen da, auzoko eta ikastetxeko planoekin eta hurrengo faseetan erabiliko dute.

2. fasea urtarrilaren 12an hasiko da eta 8 aste iraunen du eta 3. fasea apirilaren 13an hasi eta 6 astez luzatuko da.

SANDUZELAIN EUSKARAZ BLAI!


Ayer se presentó la campaña de euskera mediante el teatro realizado por las madres y padres, al que asistieron todas las alumnas y alumnos del centro. Arriba podéis ver el vídeo del teatro, que dura alrededor de 10´y abajo haciendo clic en full story podéis ver las fotos.
Este curso, la campaña de euskara, que tiene como objetivo fomentar el uso del euskera entre el alumnado, estará relacionada con la Korrika y tendrá 3 fases:
La primera fase, que se inició ayer, durará 6 semanas, hasta el 21 de noviembre; las alumnas y alumnos tendrán que conseguir semana a semana partes del plano por donde irá la Korrika, hasta completar un puzzle.
El puzzle que formarán será el juego de la oca, con los planos del barrio y del colegio, y se utilizará en las siguientes fases.
La 2ª fase empezará el 12 de enero y durará 8 semanas y la última fase que durará 6 semanas, empezará el 13 de abril.
SANDUZELAIN EUSKARAZ BLAI!

Full story »

Esteka iraunkorra 10:55:00 am by Sanduzelai eskola, Atalak: AZKEN BERRIAK

Azken urteetan bezalaxe, aurten ere, hurrengo astetik aurrera, Fruta eta Barazkien Kontsumo-Plana burutuko da eskolan. Programak 6 asteko iraupena izanen du, urriaren 20tik azaroaren 28ra arte, hain zuzen ere.

Plan honek haurren artean elikadura ohitura osasungarriak sustatzea eta obesitate indizeak txikitzea du helburu.

Horretarako, astean hiru egunez (astearte, asteazken eta ostiraletan), Haur Hezkuntzako ikasleei hamarretako gisa fruta banatuko zaie. Astelehenetan eta ostegunetan, ohi bezala, hamarretakoa etxetik ekarri beharko dute.

Informazio gehiago

 
Al igual que otros años, este año también (a partir de la semana que viene) se llevará a cabo en el colegio el Plan de Consumo de Fruta y Verdura. El programa durará 6 semanas, del 20 de octubre al 28 de noviembre concretamente.
 
Este Plan tiene como objetivo fomentar hábitos de vida más saludables y reducir los índices de obesidad infantil.
 
Con ese objetivo, tres días por semana (los martes, miércoles y viernes), se repartirá al alumnado de Educación Infantil una pieza de fruta para almorzar. Los lunes y jueves, como de costumbre, deberán traer el almuerzo de casa.
 

14/10/13

Esteka iraunkorra 04:53:00 pm by Sanduzelai eskola, Atalak: AZKEN BERRIAK, Etxeko lanak

FAMILIENTZAKO ARGIBIDEAK ETXERAKO LANEN INGURUAN

  1. Etxerako lanen helburua da, batez ere, ikasleek ikasteko ohitura garatzea eta ez bidaltzen diren ariketak klasera ongi, perfektuak eramatea. Etxerako lana ebaluatzeko tresna bat da eta ikasleek egindako errakuntzen bidez, irakasleak programazioa molda dezake hauek gainditzeko. Ikasleak etxeko lana laguntzarik gabe egiteko gai izan behar du. Ondoren, klasean zuzendu eta ebaluatuko da. Gurasoek beraz, ez dituzte ariketak zuzendu behar, baina komeni da seme-alabengan errepasatu edo autozuzentzeko ohitura sustatzea.
  2. Seme-alabentzat lagungarri izan daiteke, etxerako lana egin bitartean, zuek ere antzeko zerbait egiten aritzea; irakurtzea haiek irakurtzen ari badira edo erosketen kontuak errepasatzea, matematikak lantzen ari badira. Modu horretan, orain ikasten ari direna, handitzen direnerako baliagarria izanen zaiela jakingo dute.
  3. Etxerako lana egiteko ordenagailua erabili behar badute, komenigarria da gurasoak ondoan egotea, ikasleek ematen duten denbora eta informazio bideak egokiak diren ala ez jakiteko. 
  4. Lagundu seme-alabei denbora aprobetxatzen. Komeni da egunero ordu berean egitea etxerako lana eta ez da komeni azken momenturako uztea. Etxerako lana egin bitartean, telebistak edo irratiak itzalita egon behar dute eta haurrek ez dute telefonorik edo distraitzeko moduko bestelako jolasik eskura eduki behar.
  5. Seme-alabek toki lasaia eta ongi argiztatua behar dute lan egiteko. Egokiena mahai batean ongi eserita egotea da. Bestelako jarrerak (sofan, lurrean, autobusean...) ez dira komeni, distrakzioa errazago sortzen delako.
  6. Ona da hurbiletik begiratzea beren ikasketen martxari. Horretarako komeni da arretaz irakurtzea irakasleak kontroletan, agendetan eta abarretan egiten dituen ohar idatziak.
  7. Nekatu direla ematen duenean, hobe da atseden pixka bat hartzea kontzentrazioa ez galtzeko.
  8. Asko saiatu egin direnean, baloratu behar zaie, horrela autoestimu hobea izanen dute.
  9. Komeni da etxerako lanak positiboki baloratzea eta irakurketa ohitura sustatzea.

Etxerako lanen denbora estimazioa zikloka:

   1. ZIKLOAN (LH1-LH2): 20´

   2. ZIKLOAN (LH3-LH4): 30-40´

   3. ZIKLOAN (LH5-LH6): 40-60´

ORIENTACIONES PARA LAS FAMILIAS SOBRE LAS TAREAS ESCOLARES

  1. El objetivo de las tareas escolares es que los alumnos y alumnas desarrollen el hábito del estudio y no la realización perfecta de unos ejercicios. La tarea es un instrumento más de evaluación para el profesorado. Los errores que puedan cometer los alumnos y alumnas en la realización de éstas son pistas para el profesorado, que le ayudan a saber dónde incidir en la programación o a variarla. Las alumnas y alumnos deben ser capaces de realizar las tareas escolares sin ayuda. La tarea se corregirá y evaluará posteriormente en clase. Las madres y padres, por lo tanto, no deben corregir las tareas del alumnado, aunque es conveniente que les animen a repasar su tarea y a autocorregirse.
  2. Mientras están haciendo la tarea, les puede ayudar que las madres y/o padres hagáis algo parecido, como leer si están leyendo o repasar la cuenta de la compra si están haciendo matemáticas. Con ello, comprenderán que lo que están aprendiendo, les será útil cuando crezcan.
  3. Si para hacer la tarea necesitan el ordenador, es conveniente que las madres y padres estén al lado, tanto para controlar el tiempo como las vías de información.
  4. Vuestros hijos e hijas necesitan un lugar tranquilo y bien iluminado para hacer la tarea. Lo ideal es que se sienten cómodamente en una mesa. Otras posturas (en el sofá, en el suelo, en el autobús...) no son convenientes porque producen distracciones.
  5. Ayudad a vuestros hijos e hijas a aprovechar el tiempo, conviene hacer la tarea todos los días a la misma hora; no es bueno que la dejen para el último momento. Mientras hacen la tarea, no deben estar encendidas la televisión ni la radio, ni deberán tener a su alcance móviles, juegos...
  6. Es importante seguir de cerca la marcha de sus estudios. Para ello, conviene consultar las observaciones que el profesor o profesora realiza en controles, cuadernos, agendas...
  7. Cuando vuestros hijos e hijas parezcan cansadas, es mejor que descansen un poco para no perder la concentración.
  8. Cuando al hacer la tarea se hayan esforzado, hay que elogiarles; así fomentáis su autoestima.
  9. Conviene valorar positivamente las tareas escolares y fomentar la lectura.

Estimación del tiempo por ciclos:

1er CICLO (1º y 2º EP): 20´

2º CICLO (3º y 4º EP): 30-40´

3er CICLO (5º y 6º EP): 40-60´

:: Hurrengoa >>